zondag 12 februari 2017

Als ik 1 keer tring met mijn fietsbel- bel dan ben jij een ..

..Lekkerding! Precies. 
Toen ik bezig was met deze fleurige fietsbel, bleef  ik het maar zingen. Wie kent hem nog? De carnavalshit van de Gebroeders Ko. 

Maar goed, daar gaat deze blogpost niet over natuurlijk. Ik heb een poosje niet geblogt, oeps! Ik had het ietwat druk met de tentamens (die ik overigens wel allemaal gehaald heb, yes!) en dan moet je soms even prioriteiten stellen. Daarnaast ben ik ook druk bezig met een langdurig project, namelijk de droomdeken van Wolplein. 
Hier ben ik nog wel even zoet mee.


Soms heb je even zin om wat kleins tussendoor te doen. Dus toen ik vorige week op Bloglovin aan het sneupen was, kwam ik dit leuke fietsbelhoesje van JipbyJan tegen. Deze zou en moest ik maken! Na een avondje haken was hij klaar. Ik moet zeggen dat het orginele patroon niet geschikt was voor mijn fietsbel, dus ik heb hem naar eigen inzicht passend voor mijn fietsbel gehaakt.



Het garen dat ik heb gebruikt voor het hoesje:
Phildar cotton 3 - Rosee 
Phildar cotton 3- Berlingot
Lammy yarns Lurex - 02 Gold
Yarn and Colors -  Mustard 

Ik ben blij met eindresultaat! 
Fijne zondag. 

4 opmerkingen:

  1. Dijn dat je tentamens klaar zijn! Wat druk eraf 😉 Er droomdeken is zo mooi, ik ben benieuwd hoe hij bij jou zal worden!

    Groetjes Marijke
    (zusjeknus.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ook een erg leuk project om aan te werken!

      Groetjes Froukje

      Verwijderen
  2. Super! Een vrolijke lente-fietsbel :-)
    Fijn dat je tentamens goed gingen! Hopelijk nu wat welverdiende rust ( en veel haakplezier! )
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik ben benieuwd hoe goed ie tegen regen kan.

    BeantwoordenVerwijderen